Skupinové lekce

Hit Fitness Flóra disponuje 2 oddělenými klimatizovanými sály a sálem na spinning. Zde pak pořádáme pravidelné skupinové lekce pod vedením certifikovaných lektorů. Těšit se můžete například na fitbox, HIIT, kruhové tréninky, jógu, aerobic, lekce Personal group training a mnoho dalšího. Stačí si jen vybrat a rezervovat si své místo.

Malý sál

Power jóga

Power jóga představuje dynamický styl cvičení jógy, během kterého dochází k rychlejšímu střídání jednotlivých ásan. Je zaměřená na protažení zkrácených svalů celého těla i na jejich posílení. Cvičení power jógy podporuje správné fungování vnitřních orgánů, pomáhá proti bolestem zad a zvyšuje fyzickou kondici. Cvičení jógy zároveň rozvíjí koncentraci a příznivě působí na psychickou pohodu.

Pilates pro těhotné

Pilates je metoda cvičení, díky které posílíte a protáhnete celé tělo. Díky pilates se naučíte málo procvičované svaly a střed těla správně aktivovat a zlepšíte tak celkové držení těla. Právě to je pak velmi přínosné během těhotenství, kdy se zásadně mění křivka páteře a nastavení pánve. Díky cvičení pilates pak tyto změny vybalancujete a pravděpodobně se vyhnete i bolestem zad a kloubů. Zároveň se naučíte vědomě pracovat s dechem, což plně využijete i během porodu.

Pilates

Pilates je metoda cvičení, díky které posílíte a protáhnete celé tělo. Pozornost je soustředěna na svaly, které jsou málo používané a mají tendenci ochabovat nebo se zkracovat. Díky pilates se naučíte tyto svaly správně aktivovat a zlepšíte tak celkové držení těla. Pilates se nejčastěji cvičí pomalu a soustředěně, kdy pak každému cviku a vašemu dechu můžete věnovat svou plnou pozornost.

Zdravotní cvičení

Zdravotní cvičení napomáhá obnovovat správné držení těla a rovnováhu. Nejčastěji ho vyhledávají lidé, které trápí bolesti zad a krční páteře či jiné partie těla. Lekce jsou pak zaměřené právě na odbourávání bolestí vznikajících často z jednostranné zátěže těla, posílení ochablých svalů těla a obnovení svalové rovnováhy.

Silový trénink Weights PGT

Silově vytrvalostní trénink k rozvoji a nárůstu svalové hmoty a síly s využitím jednoruček a nakládacích činek. Lekce je velmi intenzivní díky pyramidovému systému cvičení, a kromě formování postavy napomáhá i k výraznému nárůstu svalové síly. Trénink je vhodný i pro redukci tělesného tuku, neboť dochází ke zrychlení metabolismu díky nárůstu svalové hmoty. Tento typ cvičení je také preventivně-rehabilitační, kdy napomáhá ochraně a rozvoji funkce těla.

Vinyasa jóga

Vinyasa jóga je dynamickou formou jógy, během které se propojuje dech s pohybem. Během cvičení dochází k plynulému přecházení z jednotlivých pozic v rytmu dechu. Nemá pevně danou sestavu pozic. Jednotlivé sekvence jsou často obměňovány v návaznosti na nápady konkrétního lektora. Jóga pozitivně působí na úroveň stresu, rozvíjí fyzickou zdatnost, flexibilitu a napomáhá k psychické pohodě.

Velký sál

Zdravá záda - spin gym

Lekce je zaměřená na preventivně rehabilitační cvičení orientované na posílení hlubokých svalů podél páteře. Díky tomu pak dochází k celkovému zlepšení její statiky. Mobilizační techniky a vizualizace vzpřímeného držení těla vedou ke zlepšení držení tohoto osového orgánu. Cvičení je vhodné jako prevence i rehabilitace při chronických bolestech v oblasti zad či šíje, blokádách v oblasti páteře či SI skloubení.

Bodyforming PGT

Bodyforming je lekce zaměřená na procvičení a posílení celého těla. Trénink je sestaven vyváženě, aby během lekce byly zapojeny svaly vrchní i spodní části těla včetně posílení břišních svalů a středu těla. Pro dosažení co nejlepších výsledků je klíčová hlavně správná technika provedení cviku, na kterou lektor během lekcí dohlíží. Bodyforming je zároveň intenzivní lekcí, takže vedle posílení svalstva také spálíte velké množství kalorií.

Fitbox

Fitbox je dynamické cvičení, které zahrnuje prvky boxu, kickboxu a jiných bojových umění. Ke cvičení se používají speciální totemy, které jsou dostupné ve cvičebním sálu. Lekce je zaměřená na posílení a procvičení celého těla, v neposlední řadě také na odreagování a uvolnění psychického napětí. Lekce jsou sestavené z různých kombinací kopů a úderů, které lektor vždy nejprve demonstruje, takže ani začátečník nemusí mít obavy. Během lekce se cvičí s bandážemi, které jsou určené pro ochranu rukou při úderech. Pokud nemáte vlastní bandáže, můžete si je zapůjčit za 10 Kč na recepci.

Aerobic PGT

Aerobic pod vedením lektorů Personal Group Training si dává za cíl hlavně si pohyb užít. Na prvním místě vždy stojí sestavení efektivního aerobního tréninku a cvičení v přirozených rozsazích pohybu se správným a aktivním držením těla. Choreografie s doprovodem hudby tedy nejsou přehnaně komplikované a vy se pak můžete zaměřit na samotnou radost z pohybu za efektivního procvičování těla. Aerobic je tak vhodný pro úplné začátečníky i pokročilé sportovce.

Bodyforming tabata PGT

Tabata je velmi účinná forma intenzivního intervalového tréninku. Principem tabaty je opakování daného cviku 8x po dobu 20 sekund, s pauzou 10 sekund mezi intervaly. Během lekce procvičíte a posílíte celé tělo a zároveň přispějete rozvoji fyzičky i síly. Tabata je energeticky velmi náročná a dochází během ní ke spalování velkého množství kalorií. Každá lekce je různorodá a můžete se těšit na širokou škálu cviků.

Step/leg day PGT

Lekce Step/leg day efektivně kombinuje aerobní a formovací trénink za využití stupínku (step). Lekce je rozdělena do dvou částí, kdy první část trvá přibližně 25 minut a je zaměřena na aerobní trénink se stupínkem. Druhá část lekce je pak formovací silově-vytrvalostní trénink nohou a hýždí s vlastní vahou, při které se taktéž využívá stupínku.

Kruhový trénink

Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, která zapojuje všechny svaly těla. Během lekce se obvykle střídají různě dlouhé intervaly cvičení s kratšími intervaly odpočinku. Kruhový trénink komplexně rozvíjí výbušnost, sílu i vytrvalost. Čekat vás bude několik kol cviků, které vždy odcvičíte na daných stanovištích. Kruhový trénink je vhodný pro zkušené sportovce, ale i začátečníky, neboť náročnost si každý na stanovišti určuje sám podle svých možností.

Core/abs & mobility

Moderní koncept lekce zaměřený na efektivní a dynamické procvičení celého těla s důrazem na problematický střed těla. Během lekce dochází k rozcvičení těla dynamickým strečinkem a mobilizaci oblasti ramen a zápěstí. Hlavní část lekce tvoří trénink CORE ve dvou a ABS v jedné sekvenci. Lekce je zakončena strečinkem, který se soustředí na zlepšení mobility páteře a kořenových kloubů.

Taebo

Taebo je speciálně koncipovaná forma intenzivního cvičení s využitím prvků bojových sportů a umění. Kombinací technik kopů a úderů efektivně procvičíte svalstvo horní i spodní části těla a zároveň posílíte často opomíjený střed těla. Lekce je určená pro každého, kdo chce zlepšit svoji kondici, zhubnout či formovat své tělo, zpevnit se či zesílit. Taebo je také výborný způsob, jak si po celém dni vyčistit hlavu.

Hiit & abs

Vysoce intenzivní intervalový trénink, ve zkratce HIIT (High Intensity Interval Training), patří dnes mezi velmi populární a vysoce efektivní způsoby, jak zhubnout a zároveň vytvarovat a posílit svaly celého těla. Podstatou je, že po dobu daného intervalu cvičíte opravdu na maximum a během pauzy odpočíváte a nabíráte síly pro další interval. Lekce jsou pak doplněné o cviky zaměřené na břišní svalstvo, jejichž posílení je nezbytné pro správné provedení cviků a jakékoli další cvičení.

Step aerobic PGT

Step aerobic je aerobní lekce, během které sportovci překonávají určitý výškový rozdíl vystupováním na vyvýšenou podložku neboli step. Vystupování na step stimuluje svalstvo dolních končetin což vede k jejich posílení a tvarování. Trénink je doprovázen hudbou a choreografie jsou vždy sestavené tak, aby se zapojil jak začátečník, tak i pokročilý sportovec.

SPINNING

Spinning je považován za jedno z nejúčinnějších kardio-vaskulárních cvičeních posledních let, při kterém sportovec zvyšuje svou vytrvalost jízdou na stacionárním kole. Spinning nezatěžuje kloubní systém a je ideální pro procvičení a zpevnění svalů těla, zejména pak nohou, hýždí, paží a trupu.
Hodiny probíhají za doprovodu motivující hudby pod vedením lektora. Spinning je vhodný jak pro pokročilé, tak i pro začátečníky, protože zátěž a rychlost si každý určuje podle svých možností.